miércoles, 14 de septiembre de 2011

MOSQUITO HOLMES


Seguindo as pegadas de misteriosos comentarios, (extrañamente parecidos entre si), lidos noutros blogs baixo diferentes pseudónimos, e nos que se me menciona, decidín comezar a realizar a miña propia investigación informática.

Cheguei ao sorpredente resultado de que, estamos ante un caso pouco frecuente de personalidade múltiple.
Si mosquit@s, "Laura, Aurora, o recentemente aparecido Seoane99, e o dono dun comercio local", SON A MESMA PERSOA ....
Todos os comentarios son enviados dunha mesma IP.....

Logo de facer todas as verificacións pertinentes e arquivalas, desexo facer unha última aclaración sobre o tema.

O meu Blog, é estritamente MEU, nin de Fariñas nin de ningún dos seus amiguetes. Ningún deles tería a capacidade de voar á miña altura, e non o digo por sobrebia, senón para ser xusto...
Este señor parece crer que o único ser capacitado para escribir algún comentario na Guarda, é Fariñas, nada máis lonxe da realidade..

Desexo ademais facer notar que o autor destes falsos comentarios, é evidente ata para un mosquito, que precisa axuda psicolóxica con urxencia....
Dada a súa fixación enfermiza en confundirme con Fariñas, permitome  dicirlle que:
1-Con respecto a min, deixe xa de equivocarse, e mire máis ao seu ao redor, quizais me vexa máis preto do que cre...
2-Con respecto ao seu amigo Fariñas, solucione con el como todo un home, as súas diferenzas persoais...
3-Non me obrigue coas súas actitudes paranoides a publicar con detalles o investigado...



Con esta nota, dou por concluído o tema sobre a miña identidade.
De agora en máis, non volverei facer aclaracións, xa que o mosquito está para dar as súas opinións, acertadas ou non, non para perder o seu tempo dialogando con xente que para cada solución busca un problema...

5 comentarios:

Anónimo dijo...

anda que mosquito, déixasme pasmado coa investigación, con razón o fulano sempre me falaba mal do tío ese e da súa xente prósima

Anónimo dijo...

pío, pío, pío...........PAFFFFF

Anónimo dijo...

esos de sen ataduras están casi tod@s para andar atados, porque sueltos son un peligro, se ban de boca y dicen parvadas pero ya los conoce todo el pueblo escrivan como escrivan

Anónimo dijo...

Leí una vez por ahí una frase que decía "Hay que tener mucho cuidado eligiendo a los enemigos, porque uno termina pareciéndose a ellos".
Yo creo que algunos eligen a sus enemigos porque en el fondo los envidian y quisieran parecérseles en algo, aunque tan solo sea en sus defectos.

zz...paff dijo...

Cada día que pasa, estou más convencido que o único partido que acertou co slogan, o de SIN ATADURAS", xa que estan todos de atar, e terían que estar en tratamento, "atados e ben atados" deixaba este pais o séu ideologo. O paxariño debería falar ca Carlitos para que o leve con ela o consultorio de Goian.