domingo, 15 de mayo de 2011

RESPOSTA A UN...

Non é o meu costume responder a comentarios, pero como din que o medo non é parvo,e eu non quero que me comas ao pasar pola túa gaiola de portas abertas, vou aclararche algúns temas:

-Se liches os meus comentarios,(os cales fago desde antes de que iniciases o teu blog), sempre PIQUEI a todo aquilo que segundo o meu entender, non é bo para A Guarda, para Galicia ou para España, e como comprenderás non vou deixar de facelo agora, aínda que iso leve picar a IV por Galicia.
-Sospeito que se os meus recentes comentarios amoláronche tanto como para que me respondas tan alterado, é porque son certos e a verdade parece molestar a moitos máis dos que imaxinaba.
-Nunca ataco a ningún partido, sempre dou a miña opinión, lamento que moleste deste xeito un parecer tan insignificante como o meu, sobre todo cando non fixen comentario algún de modo particular ao partido ao que recentemente tanto defendes, senón a todos en xeral.
-A CG chegaralle a súa hora cando fagan as cousas mal si así ocorre,  polo momento non podo opinar ...en cambio os demais déronme moita tinta para que o faga...

Como convidasteme coas túas palabras a un debate tan interesante, non podo negarme, e paso a explicarche algún que outro tema que polo visto non tes moi claro:


-No meu caso, son orfo de nai e pai, polo que non teño MOSQUITO PAI que me aconselle, nin MOSQUITA MAI que me dirixa por detrás.

-Se é verdade que ese ao que agora tanto odias ofreceu das que dan os curas, qué pasou que non saíches a defenderche ou defender a quen era atacado?, e esa persoa, se non eras ti, non soubo defenderse soa? Por que? É o mesmo agredir verbalmente que incitar á agresión, ti que opinas?, ou depende de como se escoiten as campás da igrexa, sábese se é voda ou funeral?, ti estabas ou escoitaches badaladas..?
-No que a min incúmbeme, dáme igual se ao antigo xefe, gústalle ou non que lle digan verdades ou se dirixe ou non CG, porque MOSQUITO CAPÓN non pertence a partido algún, teño as miñas propias siglas recordas? MOSQUITOS FIABLES CLUB, ao cal ti no seu día comentaches querer pertencer. O que se é certo, é que se teño que elixir, prefiro un cabroncete de fronte, porque o vexo vir, que outros por detrás, que en canto me descoido, non....por detrás non..., mosquito capón se, pero...non....
-Con respecto aos teus amig@s de IV por Galicia, se é como ti dis que nunca levantan a voz, non me fío dos que non o fan, ou nin sequera falan cando deben facelo, son os que seguramente son moi valentes falando por detrás, o cal resúltame vomitivo, coidado pajarito, non sexa que teñas gatos diante e cando che deas conta sexa tarde, os gatos comen aos pajaritos, lembrasche?
-Por outra banda, vexo que estás moi informado de todo o que ocorre nese novo partido por galicia, saberás tamén entón todos os dispositivos non santos aos que recorreron durante o divorcio co seu ex xefe? que che conten, que che conten..., en pobo pequeno todo se sabe.
-O que se me ten moi confundido é pensar en cómo ou porqué, xente tan intelixente non se deu conta antes de que o xefe que tiñan era tan desastroso, e estiveron ao seu lado e á súa sombra tantos anos...ou é que o pasaban ben debaixo da súa á?,dentro do concello e fóra del, sempre á sombra do froiteiro, recollendo o que cae, son eses os que agora ti me recomendas como tan valiosos?
-No que a farois respecta, sempre teño coidado, porque xa sabes a luz e os mosquitos atráense, ademais, tanto CG como PP levan unhas churris que valen a pena, que me desculpen os outros partidos, son mosquito pero teño bo gusto, e PSOE, IV e BNG levan uns candidatos que non son do meu tipo..., declárome abertamente heterosexual, gústanme as mozas...

Finalmente:


-Primeiro e principal, recórdoche que aquí hai moito mosquito para unha soa papada.

-Ten presente que na dieta dos pajaritos tamén entran lombrigas e vermes, máis ricos...en proteínas, aínda que un tanto máis tóxicos...(ti elixes...)

A pesar de apreciarche moito no persoal, seguirei có meu traballo como ata agora, picando o que considere que non está ben, pero sen responder máis a comentario algún.


ZZZ...MOSQUITO CAPÓN

No hay comentarios: