martes, 14 de junio de 2011

MOSQUITO DESILUSIONADO

     ¡¡¡Anda que, miúda desilusión acábome de levar...!!!! 
Estiven contento dende o sábado vendo que por primeira vez foran TODAS as novas concelleiras engalanadas en condicións espectaculares a tomar posesión dos seus respectivos cargos...
Felíz ademais porque crin que se tomaron o traballo de porse tan guapas guapísimas sospeitando a miña posible presenza en tal sitio, pero grande foi a miña desilusión ao decatarme fai apenas unha hora e por boca doutro mosquito, que non fora eu o inspirador de tan bo gusto ao vestir...
TODAS e cada unha estaban para mirar varias veces, e eu ata ruborizado crendo que era barruntando a miña presenza, pero non era así, especialmente a máis verde do lugar e a que me quedaba máis cerca, toda ela estaba engalanada para irse a fume de carozo á voda da súa irmá...
En fin quero seguir pensando que as demais si sospeitaban da miña presenza e por iso foron tan guapas da morte...
Mosquito si, pero con bo gusto....

2 comentarios:

Anónimo dijo...

BUENO SE IBA A BODA TERIA Q IR DECENTE,PEOR FOI O Q EN PLENO XURAMENTO ERA INCAPAZ DEAPAGAR O MOVIL.....

Anónimo dijo...

prometimiento que el non xura e ademáis pa votar levanta aman esquerda